model franczyzowy

Rozpoczęcie własnej działalności gospodarczej, czyli pracowania na własny rachunek jest niewątpliwie ważnym krokiem, ale też kosztownym. Przy czym największe podkłady gotówki zatopione zostaną w produktach czy rzeczach, które będziemy oferować naszych klientom. W zależności od profilu działalności może być to zatem mniejszy lub większy nakład środków finansowych. Z drugiej strony stworzenie własnej rozpoznawalnej marki wymaga czasu. Konkurencja na rynku jest praktycznie w każdej branży ogromna. Przedsiębiorstwa działające dłużej mają już wyrobioną pozycję i wiedzą, co, gdzie, jak i komu sprzedawać. Co pozostaje zatem początkującemu przedsiębiorcy? Może model franczyzowy i wdrożenie możliwości subskrypcji?

Skuteczna subskrypcja, czyli jaka?

W obecnych czasach subskrybować można niemal wszystko i wciąż pojawiają się coraz to nowsze rozwiązania w tej kwestii. Nie ważne więc, czy zamierzamy sprzedawać autorskie rysunki, ubrania od światowych projektantów, jedzenie dla zwierząt, relaksującą muzykę dla niemowląt, czy może samochody – w każdym z tych przypadków sprawdzi się subskrypcja. Żeby jednak zadziałała tak, jak chcemy i poszerzyła grono naszych dotychczasowych klientów, warto dobrze przemyśleć, jak ta subskrypcja będzie wyglądała. Działanie na własną rękę nie zawsze jest najlepszym rozwiązaniem. Na szczęście możemy skorzystać z pomocy firm, które zajmą się wdrożeniem planu subskrypcji, który sprawdziłby się idealnie w naszym przypadku…

Nowe modele biznesowe – ekonomia cyrkularna

Ekonomia cyrkularna to kolejny innowacyjny model biznesowy oparty na udanej subskrypcji. Krótko mówiąc, to taki zamknięty cykl, w którym rzeczy nie są produkowane na potęgę i nie należą też na własność do klientów — subskrypcja zatem najlepiej się do tego nadanie. Dzięki niej można w maksymalny sposób wydłużyć żywotność danych usług czy rzeczy. Nabyte w ten sposób przedmioty krążą od jednej osoby do drugiej i ciągle wykorzystuje się ich potencjał. Minimalizuje to zużycie cennych surowców i produkcję niepotrzebnych odpadów. Jest to też bardzo ekonomiczne – szybciej bowiem, ktoś zasubskrybuje buty czołowego producenta, niż kupi ich parę w firmowym sklepie. To się po prostu lepiej opłaca.

Model franczyzowy – dobre wsparcie nie jest złe

Subskrypcja i model franczyzowy to świetny duet, który pozwoli na wdrożenie nowych rozwiązań i rozwinięcie skrzydeł przy potencjalnie niższych kosztach oraz z większą siłą przebicia. Jeśli więc liczyć na wsparcie, to tylko od najlepszych!

[Głosów:1    Średnia:5/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here