reklamy led

Reklama zewnętrzna nie wymaga długiego przedstawienia: zna ją absolutnie każdy. Widzimy ją podczas wieczornych spacerów, towarzyszy nam w drodze do pracy oraz czeka z nami w korkach. Przykłady reklamy zewnętrznej możemy znaleźć w praktycznie każdym miejscu. Jest wszechobecna i czasami pojawia się nawet tam, gdzie nie spodziewamy się jej zobaczyć. Reklama zewnętrzna zmieniła świat marketingu. Obecnie firmy mają do dyspozycji również inne metody promocji firmy, jednak reklama zewnętrzna wciąż cieszy się dużą popularnością.

Główne zalety reklamy zewnętrznej

W reklamie zewnętrznej jest miejsce na wszystko, co w jakikolwiek sposób może wpłynąć na wizerunek firmy, niezależnie od tego, czy to fast food, czy renomowana firma z branży nieruchomości. Do reklamy zewnętrznej zaliczają się m.in. billboardy, szyldy różnych lokali, dekoracje okienne, słupy, banery, banery nad jezdnią, tablice na ścianach budynków oraz naklejki na samochodach. Kiedy myślimy o reklamie zewnętrznej, pierwszą rzeczą, która przychodzi na myśl, są billboardy – ogromne banery, które są montowane wzdłuż jezdni, aby były widoczne dla kierowców i pieszych. Bardzo popularne są również plakaty, które można umieścić w praktycznie dowolnym miejscu. Reklama zewnętrzna jest przeznaczona do dotarcia do szerokiego grona odbiorców. Bardzo popularnym rodzajem reklamy zewnętrznej są również reklamy umieszczane na transporcie (na ciężarówkach i tirach). Reklama zewnętrzna idealnie sprawdza się w przypadku towarów konsumpcyjnych i usług korzystają z niego firmy, które chcą poszerzyć grupę klientów, zwiększyć świadomość marki. Reklama zewnętrzna nadąża za duchem czasu; ruchome obrazy i filmy na ekranach LED zastępują statyczne obrazy. W dużych miastach instalowane są interaktywne obiekty i instalacje reklamowe. Zalety takich formatów są oczywiste – obrazy dynamiczne przyciągają większą uwagę docelowych odbiorców niż obrazy statyczne.

Reklama zewnętrzna – skuteczny sposób na reklamę firmy

Reklama zewnętrzna cieszy się bardzo dużą popularnością wśród przedsiębiorców prowadzących różnego rodzaju działalność. Najbardziej pamiętne kampanie reklamowe z wykorzystaniem bilbordów przeprowadzały duże międzynarodowe marki. Nie można jednak zapominać o tym, że obecnie ceny reklamy zewnętrznej są znacznie niższe, co sprawia, że również małe i średnie firmy mogą wykorzystywać je z dużą efektywnością. Mimo charakterystycznych zalet skuteczność reklamy zewnętrznej jest ciężka do zmierzenia – tak naprawdę nigdy nie dowiedziemy się, ile osób, które zobaczyły reklamę, zostały naszymi klientami. Niemniej jednak treść na bilbordach i dużych banerach jest bardzo dobrze postrzegana przez odbiorców. Reklamodawcy mogą dostarczyć informacje o swojej firmie, nie będąc przy tym natrętnymi. Najlepszą jakość wykonania reklam zapewnia drukarnia wielkoformatowa.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here