Co reklamuje się na bilboardach?

Bilboardy są doskonałymi nośnikami różnego rodzaju treści reklamowych i informacyjnych. W zależności od tego co chcemy na nich umieścić trzeba dostosować stronę graficzną i tekst. Z całą pewnością zadaniem dużej reklamy jest działanie przede wszystkim obrazem.

Bilboardy są doskonałymi nośnikami różnego rodzaju treści reklamowych i informacyjnych. W zależności od tego co chcemy na nich umieścić trzeba dostosować stronę graficzną i tekst. Z całą pewnością zadaniem dużej reklamy jest działanie przede wszystkim obrazem. Istnieje bardzo niewiele przypadków, w których tekst przeważa nad grafiką na bilboardzie. Są to przede wszystkim bilboardy informacyjne, na przykład pokazujące program teatru na najbliższy kwartał. Rzadko kiedy jednak odbiorca ma ochotę wczytywać się w taką ilość tekstu, dlatego w większości przypadków lepiej unikać zbyt długiej treści i postawić na formę. Co nie znaczy, że tekst jest nieważny – dobre hasło na bilboardzie może sprawić, że ludzie będą częściej myśleć o reklamowanej firmie czy programie proponowanego kandydata partyjnego.

Na bilboardach można reklamować wszystko co jest dopuszczone przez prawo. Dla potrzeb tego tekstu ograniczymy się do przypadków najpopularniejszych zastosowań tego typu reklamy. Z całą pewnością są to produkty. Rzadko kiedy zobaczymy reklamę dużej firmy jako takiej, częściej jest to prezentacja najnowszego produktu – nowego modelu samochodu, smartfona, nowej linii perfum itp.

Drugim popularnym sposobem wykorzystania bilboardu jest informacja o siedzibie firmy. Najczęściej pojawia się reklama informująca o odległości do sklepu czy punktu gastronomicznego, ale może to być też kino, teatr, hotel czy gabinet kosmetyczny. Może to być też ogólna informacja z adresem firmy – w zależności od odległości od miejsca, w którym się pojawia.

Do popularnych zastosowań bilboardów należy też reklama usług, która często zlewa się z informacją o miejscu.

Nie możemy zapomnieć o kampanii wyborczej. Wybory na każdym szczeblu to czas istnego wysypu bilboardów prezentujących partie, kandydatów i obietnice, w które wyborcy bardziej lub mniej wierzą. Zadaniem twórcy bilboardu jest oczywiście uczynienie obietnic jak najbardziej wiarygodnymi a kandydatów wyrazistymi, sympatycznymi i wartymi głosowania.

Lista jest jeszcze bardzo długa. To jednak najbardziej popularne sposoby zastosowania bilboardów reklamowych.

Jeśli chcesz zainwestować w taką formę reklamy, zapraszamy na stronę znajdzreklame.pl.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here