Marketing rekomendacyjny

Prowadzenie działalności gospodarczej jest związane z reklamą swoich produktów i usług. Możemy to zrobić na wiele sposobów. Bez skutecznej reklamy stracimy potencjalnych klientów. Na rynku jest dostępnych wiele firm, które zajmują się reklamą. Jednak nie każdy może sobie pozwolić na kolejne wydatki, dlatego często samodzielnie zajmujemy się reklamą naszej firmy.

Jak reklamować swoje produkty?

W dobie internetu możemy reklamować swoją firmę własnie w sieci. W tym celu musimy założyć firmowe konta na portalach społecznościowych. Musimy tam zamieścić informację o asortymencie, regularnie dodawać zdjęcia i tworzyć ciekawe opisy, które zachęcą do skorzystania z naszej oferty. Jeśli prowadzimy sprzedaż produktów w internecie to warto pod zdjęciami produktów dodawać linki prowadzące do sklepu. Dzięki temu nasi obserwatorzy z łatwością kupią to co im się spodoba.

Marketing rekomendacyjny

Samodzielna reklama swojej firmy może być trudna, dlatego warto nawiązać współpracę z influencerem. Jest to osoba, której poczynania śledzą fani. Dzięki temu jeśli dany twórca poleci naszą firmę to w krótkim czasie zyskamy wielu nowych klientów. Cena takiej reklamy jest zależna od ilości fanów jaką posiada dany influencer. Taka forma reklamy to nic innego jak marketing rekomendacyjny. W tym wypadku znana osoba poleca produkty i usługi swoim fanom.

Marketing rekomendacyjnyProwadząc lokal usługowy warto zadbać o jak najlepszy poziom obsługi klientów. Dzięki temu zadowoleni goście z pewnością do nas wrócą i polecą naszą firmę swoim znajomym. Jest to tak naprawdę darmowa forma reklamy i to na tym powinniśmy się skupić prowadząc działalność usługową lub sprzedaż produktów. Jako właściciele musimy kontrolować naszych pracowników, a dzięki temu na dłużej zostaną z nami tylko najlepsi. Dobrych pracowników musimy docenić np. dając im premię lub fundując dodatkowe szkolenia zawodowe. Dzięki temu nasi pracownicy opanują nowe umiejętności i wzrośnie jakość świadczonych usług, co przyciągnie bardziej wymagających klientów.

Gdy otwieramy nowa firmę warto przez pierwszych kilka tygodniu przyciągnąć klientów niskimi cenami. Świetnym sposobem na to, żeby klienci wracali jest zastosowanie programów lojalnościowych. Dla stałych klientów możemy oferować zniżki lub gratisowe produkty, co z pewnością zwiększy sprzedaż.

[Głosów:1    Średnia:5/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here